Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

האיגוד הקרדיולוגי בישראל הינו האיגוד המקצועי הרשמי של הקרדיולוגים במדינת ישראל, מהווה חלק מההסתדרות הרפואית ופועל ברשות המועצה המדעית.

מניעת מחלות לב, קידום הידע המקצועי והמדעי, הגברת המודעות ושמירה על בריאות הלב שלכם בראש מעיננו!

האיגוד, שבתחילת דרכו נקרא "החברה הקרדיולוגית בישראל",  נוסד ב- 26.11.1952, בחיפה, ובשנת 1987 שונה שמו ל-"האיגוד הקרדיולוגי בישראל". כיום מונה האיגוד 900 חברים, אשר כוללים חברים מן המניין, חברים נלווים (מתמחים ורופאים מתחומים שונים), כירורגי לב וקרדיולוגים של ילדים.

האיגוד הקרדיולוגי בישראל הוא חבר מלא ב- European Society of Cardiology ב- World Heart Federation  וכן משמש סניף ישראלי של האיגוד האמריקאי לקרדיולוגיה ה American College of Cardiology  . הן האיגוד האירופאי והן האמריקאי מקיימים מושבים משותפים עם האיגוד הישראלי במסגרת הכנס השנתי שלהם ושלנו.

לאיגוד 12 חוגים (Working Groups) באמצעותם מקיים האיגוד פעילות מדעית ענפה. בנוסף מקיים האיגוד פעילות חינוכית, מקצועית ומחקרית.

האירוע המרכזי של האיגוד הקרדיולוגי מתקיים מידי שנה באפריל/מאי בשיתוף עם האיגוד הישראלי לכירורגית לב וחזה, בהשתתפות קרדיולוגים, רופאים מסקטורים שונים, אחיות, טכנאים ופרה רפואיים. לכינוס מוזמנים מרצים מחו"ל. במסגרת הכינוס מתקיימת תערוכה של חברות תרופות ומכשור רפואי.

 

הצהרה

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לרופאים/ות בעלי רישיון לעסוק ברפואה בישראל ו/או בעלי רישיון לעסוק ברוקחות ו/או אדם הנמנה על צוות רפואי או מחקר ביו-רפואי.

המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. התכנים באתר אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תעשה, איפוא, על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים.