Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Home Page פורומים פורום קרדיולוגיה כללי

החיים בעולם המודרני חושפים את האוכלוסייה הכללית לגורמי סיכון רבים למחלת לב כגון: יתר לחץ דם, סוכרת, רמות כולסטרול גבוהות, עישון, הרגלי תזונה לא טובים וחוסר פעילות גופנית. מחלות לב הפוגעות בתפקוד הלבבי שכיחות מאוד עקב זאת. בפורום קרדיולוגיה (פורום לב) זה ניתן לקבל תשובות בכל הנושאים הקשורים לתחום הקרדיווסקולרי: מחלות לב, בריאות לב, התקפי לב, צנתור לב, מחלות לב כלילית, שיקום אחרי התקף לב, סימנים להתקף לב, אי ספיקה, אפידמיולוגיה ומניעה קרדיווסקולרית, פרמקולוגיה קרדיווסקולרית, טיפול נמרץ, קיצוב ואלקטרופזיולוגיה, מומי לב, אקוקרדיוגרפיה, קרדיולוגיה גרעינית, ועוד נושאים נפוצים בתחום הלב. פורום קרדיולוגיה (פורום הלב) זה מנוהל ע"י שני קרדיולוגים (רופאי לב) מומחים מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל: פרופ' יהונתן חסין ודר' מרק קלוטשטיין. האיגוד הקרדיולוגי בישראל מנוע מלתת המלצות על רופאים, תרופות או מכוני לב

יצירת דיון חדש בפורום "פורום קרדיולוגיה כללי"
פרטים:





מוצגים 15 דיונים – 1 עד 15 (מתוך 1,590 סה״כ)
מוצגים 15 דיונים – 1 עד 15 (מתוך 1,590 סה״כ)

הצהרה

הכניסה לאתר מותרת אך ורק לרופאים/ות בעלי רישיון לעסוק ברפואה בישראל ו/או בעלי רישיון לעסוק ברוקחות ו/או אדם הנמנה על צוות רפואי או מחקר ביו-רפואי.

המידע והתכנים המופיעים באתר ניתנים "כמות שהם" (AS IS) וללא אחריות מכל סוג שהוא. התכנים באתר אינם מהווים עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, או תחליף להתייעצות עם מומחה. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תעשה, איפוא, על אחריותם הבלעדית והמלאה של המשתמשים.